WAT IK VOOR JOU
KAN BETEKENEN?
Best veel. En tegelijkertijd is de echte vraag waar het om draait: wat heb jij nu juist nodig?
-
Wil je aan bekendheid winnen zodat klanten vlotter de weg naar je vinden?
-
Kan het altijd beter en verlang je ernaar om meer en beter te verkopen?
-
Zoek je nieuwe medewerkers of wil je werkkrachten net beter aan je binden?
Of nog iets anders? Ik luister heel graag naar wat je bezighoudt. Vervolgens zoeken we samen naar een voordelige oplossing op jouw maat. Wat die zoal kan inhouden? Duik gerust even in het overzicht van activiteiten waarmee jij jouw doelen vlotter kan realiseren.
ONDERNEMENDE OPLOSSINGEN
SOCIAL MEDIA ADS VOOR MEER BEREIK
Met amper enkele euro’s massa’s mensen bereiken met je producten of diensten? En zo snel tientallen nieuwe klanten verdienen? Advertenties op sociale media zijn de effectiefste manier om promotie te maken. Tenminste, als je het weloverwogen aanpakt. Doe jij dat ook?
​
-
Contentstrategie
-
Contentcreatie
-
Advertentiebeheer
EEN WEBSITE DIE VEEL VOLK LOKT
Een website met je aanbod op? Top. En wil je die investering nu ook laten opbrengen? Vul je site dan met artikels over dingen die je klanten aanbelangen. Zorg dat deze boodschappen vlot vindbaar zijn via Google (SEO) of klim met een beetje budget hoger op in de zoekresultaten (SEA).
​
-
SEO copywriting (blogs)
-
Websitebeheer
-
Google Ads (SEA)
EEN NIEUWSBRIEF DIE VERKOOPT
Nieuwe klanten aantrekken? Bestaande klanten opnieuw overtuigen? Een regelmatige nieuwsbrief is een effectieve methode om een prima relatie met je publiek te onderhouden en zo jouw verkoopcijfers op te krikken. Hoeveel winst dit je op korte termijn zoal kan opleveren?
​
-
Nieuwsbrieven
-
Actiegerichte mailings
-
Analyses
EEN BOODSCHAP DIE OPVALT
Digitale communicatie is op lange termijn de meest voordelige manier om te groeien als bedrijf of organisatie. Tegelijk valt een goed geplande brief of geprinte boodschap ook duidelijk op. Maar hoe pak je dat nu aan? En hoe komt drukwerk juist terecht?
​
-
Offline copywriting
-
Productiebegeleiding
-
Creatieve campagnes
JE BEDRIJF OF ORGANISATIE IN DE PERS
Heb je iets nieuws te vertellen? Dan krijg je in één klap heel veel reclame die je hopen minder kost dan een dure advertentie in de krant. Klinkt goed, toch? En hoe breng je nu zoiets? Wat is het recept van een persbericht? En hoe krijg je dat bij de juiste journalist?
​
-
Persberichten
-
Mediarelaties
-
Persoonlijke pr
EN MAG HET OOK IETS MEER ZIJN?
Wil je jouw verkoop en bekendheid een boost geven? Maar is het moeilijk om iemand in dienst te nemen? Heel begrijpelijk. En heb je al gedacht aan een flexibele communicatiemedewerker? Iemand zonder loonkost en die net geld kan opleveren?
​
-
In-house versterking
-
Persoonlijk advies
-
Interne communicatie